Fatos_teke46 tazeanne123_ bana decavit verilmişti ama arada kullanıyorum çünkü habi içince iştahım gidiyor birşey yiyemiyorum mide bulantilarim oluyor bu yüzden kuruyemiş bal pekmez ceviz gibi yiyeceklerle besleniyorum
Mom72626 tazeanne123_ ben hiç kullanmadım sadece imom diye bir vitamin vermişti doktorum oda bugün bitti, yarın mesaj atıp sorayım bir doktoruma
Tlybilgic24 tazeanne123_ banada ikisini vermişti ama arada kullanıyorum 1 gün kullanıyorsam 2 gün kullanmıyorum mide bulantısı yaptı bende 29 haftalığım bu zamana kadar mide bulantısı yaşamadım bu ilaçlar öyle yapınca ara vere vere kullanıyorum
ogrencianne35 tazeanne123_ demir ilacını bana 25.haftada verdi doktor vitamin de farklı bir vitamin kullanıyorum
Mihribancglr tazeanne123_ ben kullandım ama devit3 le başladım gyno fero sanol la devam ediyoruz demir ilacı tamamen senin için bebek seni zayif dusurmesin diye 😊
Suleee1 tazeanne123_ evet ikisinide decaviti en başından beri kullanıyorum diğerine yeni başladım demir hapı
Shylaaa tazeanne123_ decaviti doktor arkadaşa yazdi 1 ay kullandi değerlerde artış olmadı diye diğer doktor değiştirdi duosvit verdi. Bende duosvit kullanıyorum devlet karşılamıyor ama içeriği çok kapsamlı memnunum. Diğeri de zaten demir hapı
Cimen_bebek tazeanne123_ 17ye kadar decavit kullandım sonrasında doktorumu degistirince yeni doktorum onu biraktirdi simdi sadece digerini yani demir hapi olani kullaniyorum. Buna gerek yok kullanma dedi bana doktor.