Aynı durumu 5. aydan sonra yaşamaya başladım😩 Başlarda emfeksiyon falan kaptığımı düşünüp bir sürü analizler falan yaptırdım, sonra selena diye bir fitil yazdı doktorum, soğuk algınlığı falan dedi. Hatta bi ara akıntım o kadar çoktu ki suyum azalmış korkusuyla dayandım hastane kapısına, kaşınmadan dolayı oluyomuş akıntılar. Şimdi bir az daha katı ve beyaz akıntılar var, sabah uyanıp yıkanınca resmen kir gibi 😩Ben de o kadar çok sıkıldım, bıktım ki şu durumdan.. Daha bu gün gene ağlıyodum. Hem yanıyo, hem de artık gerçekten ağrı gibi.. Vazelin yağı var sıvı gibi ondan sürüyorum, bu günden başladım bir kaşık sirkeyi yarım litre falan suya katıp yıkanıyorum. Karbonatla yapardım eskiden, o da işe yarıyo ama geçici tabi. İnşallah sağ salim doğurayım da bebeğimi, doğru düzgün bi tedavi alıcam. Sana da çok geçmişler olsun canım. Ay umarım geçerrr…..