Omay0707 saat 3e yaklaşıyor ya sahur kafasından bir türlü anlayamadım kusura bakma 🙇♀️😅
Cok gecmis olsun bende ilk kimyasalımi femara kullandığım zaman yaşadım doktorum ozaman bana ilaçtan da olabilir sperm yumurta kalitesinin bozukluğundan da olabilir demisti . Ben 2 ay sonrası tekrar hamile kaldım yine kimyasal ile sonuçlandı. Ama burda yaşayan birçok kişi ilk kimyasaldan sonra sağlıklı gebelik yaşamışlar
Birde bana doktorum demisti ki ilk kimyasal sonrasi femera/klomen tsrzi ilaclar yumurtaları hareketlendiriyor 2 3 ay kendi haline bırakalım istersen dedi bizde öyle yaptık gerçekten 2.ay kendiliğinden hamile kaldım
Umarım güzel sonuçlar alırsın. Ben 2. Kimyasal sonrasi rahim filmi çektirdim hatta pcos da vardı brnde suan görünümü azaldı coksukur düzenli regl oluyorum 1 yıldır neredeyse ama regl günü değişebiliyor yazmışlar bu forumda bende da değişirse hiç bilemem diye yumurtlama günümü takip etmek için ovulasyon testi aldım. Zaten tam olarak bilmiyordum iyice karışmasın diye bu ay ovulasyon testine başladım.
Asıl amacım aslında hiçbir şey kullanmadan yumurtlama oluyor mu olmuyor mu onu görmek. Sana da klomen verdiyse bir problemin olduğunu anladım özel değilse nede klomen verdi doktorun?