Tanem_34 gecmis olsun öncelikle ben hamileligimin başından beri kullandım bu ilaclari şuan 31 haftaligiz ve sadece iğneyi bıraktık zor bir dönem atlattık o Ilaclar sayesinde cok şükür bu haftalari gördük ben progestanı fitil değilde içiyorum gunde iki defa içince yan etkileri oluyor fakat ben bir problem yaşamadım hala birtakım ilaclar devam ediyor bakalim saglikla gelsinler insallah