Cancana_ arkadaşlar cuma günü dogum yapacagim insallah şeker oldugu icin suyum cok fazla 37+2 oluyor kilosu 2800 cok mu erken acaba araniz da bu haftalarda dogum yapan var mi
Gigy Cancana_ Bir tanıdığımın suyu geldiği için 37 de yapmıştı bebişte sağlıklı maşallah ,sizin de kilosu iyi annesi endişe etme ,36 dan sonra normal zaten ,üstte kalsın diye yazıyorum,sağlıcakla gelsin miniş 🎉🌸🤰
ilkannelikkk Cancana_ 36 dan sonra gerçekleşen doğumlar normal sayılıyor. İnanın ben hiç 38 leri beklemek falan istemiyorum inşallah o aralarda gelir 😄
Efsane01 Cancana_ hiç endişe etmeyin eğer herşey yolunda ise 37 haftadan sonra bebek tam demektir benim ilk oğlum 37+3 de doğdu normal doğum başladı ama makat geliş olduğu için sezaryen olmuştu çok şükür gayet sağlıklıydı ve kuvöze falanda girmedi🥰siz de sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🙏
SSeymanr Cancana_ benimde şekerim var. Kilosu 3 hafta önden gidiyor ama doktorum 39a kadar beklerim diyor 🙄🙄 sizinki neden öyle erkenden alıyor acaba 🤔🤔 şuan 32.haftadayım
Cancana_ SSeymanr gunde 3 defa insülin kullanıyorum kayıp yasamayalim seker bebegi cok etkiliyor dedi suyum cok fazla 38. haftayi gormeyelim tehlikeli dedi
Sureyya06 Cancana_ tam olarak 37+2 de doğum yaptım bir buçuk günlük bebeğim var şimdi 😊 benim suyumun gelmesi ile kendiliğinden başladı normal doğum oldu, 2900 gr doğdu bebeğim elhamdülillah bir sıkıntımız yok şimdilikm😊
archmom Cancana_ ben zorunlu olarak sezeryan ile yapacagım canım en bastan beri zaten bir sorun olmazda 37-38. Haftalarda dogum planlayacağız demişti doktorum . Normal süreçlere gelmişsiniz . Kilosuda çok güzel masallah . Birde hep duydugum söylenen kilodan 200-300 gr fazla dogum yapılıyormus . Sizde 3 kgı görürsünüz insallah 🙏🏻❤️
Baobap Cancana_ hiç erken değil hatta harika bir hafta. Bebeğiniz 37+2 de yani 38.haftasında zaten tüm gelişimini tamamlamış oluyor. Herhangi bir sorunu yoksa 2.5 kilo bebekle 4 kilo bebek arasında çocuk doktorunun gözünde hiç bir fark yok. Bu kilo konusuna takılmayın. Hatta bence harika, çıtır çıtır yersiniz bebişinizi😍 ben bayılıyorum zayıf bebeklere. Siz zaten ona fıstık gibi bakıcaksınız doğunca. Kocaman olacak. Bu durumun tadını çıkarın. Çocuğunuza kavuşuyorsunuz, hamileliğin çilelerinden kurtuluyorsunuz. Daha ne? 🥰