WmonallissA Kızlar mecburi spinal sezaryen olacağım ama korkuyorum… ya keserken hissedersem filan diye, sonrasını hiç düşünmüyorum bir şekilde atlatırım ama inşallah ameliyat anında bir şey hissetmem diye dua ediyorum… olanların sezaryeni nasıl geçti acaba…🥰
zezeyyy WmonallissA hiç korkma 2. sezaryenimi olacağım 20 gün sonra acı falan tabiki hissetmiyorsun sadece o çekiştirmeleri hissediyorsun ama endişe edicek bir şey değil sonra hooop bebiş çıkıyor mükemmel bir an 😇💜
Anne54 WmonallissA Anladım bizimde bebeğin durumuna göre sezaryan olabilirde oyüzden merak ettim sağlıcakla kucağınıza alın inşallah ❤️