Ysbyr bende çok fazla gördüm meryem ana otunu ve Allah nasib ederse yapmaya niyetim var. Bildiğim kadarıyla sancı başlayınca suya koyman lazım ve meryem suresi, nas, felak, ayetel kürsi dualarını felan okuyormuşsun. Doğuma giderkende 3 yudum içiyormuşsun suyundan. Meryem ana otunu doğumdan sonra sudan çıkartmak da gerekiyormuş. Yoksa kanama durmuyormuş. Açılmayı hızlandırıyormuş. İnşAllah işe yarar. ☺️🤭