Hamiş anneler idrar yolu enfeksiyonu çıkıp riskli gebelik diyip dogum yapan var mı? Benm suan öyle 37 hfta gebeyim doktorum riskli gebelik dedi? Yarın tekrar kontrolüm var acaba doguma alırlar mı? Direk sezeryana da alabilermi? Benim gibi olan var mı