Aleynakeles61 Hanımlar ben lazere gidiyordum bitmesine 3 seans vardı hamile kaldım ve şuan gidemiyorum siz neler yapıyonuz acaba🙈😊
icedearth Aleynakeles61 ben vallahi ağdaya hiiç dayanamadığım için jilet yapıyorum doğduktan sonra devam edicem lazere benim de yarım kaldı
Filiz3414 Aleynakeles61 Son üç haftam kaldı ve normalde ağda yaptım hep bubsefwr biraz uzun zaman oldu almayali sizce tüy dökücü Krem mi kullanmaliyim yada jiletle mi almaliyim doğuma gidicegim vakit
Aleynakeles61 icedearth doğduktan sonra bende devam edecem her yerini mi hileye vuruyon kollarını felan
icedearth Aleynakeles61 bacaklarla kollarda pek çıkmıyor kollarımı almadım bacaklar bikini ve koltuk altı jilet
icedearth Aleynakeles61 bacaklarımda ve koltuk altımda tüylerim zaten inceydi açıkçası pek belli olmuyor ama bikini zaten kalındı yine kalın lazerde de azalmamıştı bir de
seldaaaaaaaaaa Filiz3414 tüy dökücü Krem kanserojen madde içerdiği için önerilmiyo özellikle hamilelikte uzak durulmali
hanimhanimcik bacaklarım ve koltuk altımı ağdayla alıyorum bikiniminde jiletle, kollarımda pek yok çok şükür😅
Hippolyte_28 Aleynakeles61 aksine benimkiler bayagi inceldi ve döküldü. Gerci annemde de hic yok. Onunda hamilelikte kol ve bacaklarindaki tüyler dökülmüş. Genetik sanırım 🤔🤔🤔
gamzelinaz Hippolyte_28 gebelikten sonra da seyrek mi cıkmıs yoksa sadece gebelik döneminde mi azalmış acaba
Hippolyte_28 Aleynakeles61 Darısı başına diyeyim canım madem. Killa tüyle uğraşmak bu dönem iyice zor oluyor zaten.