13+6 dayim ilk zamanalr bulantım vardı ama uzan zamandır yok ve son 2 gündür çok fazla aşırı kusma başladı ve vajınanın içinde rahımde çok fazla agrı var sizde oldumı bu ikinci gebeliğim eşim yanımda yok gidemedim acile yarın gitmeye çalışacagım korkuyorum biraz