ebrr1048
canım valla hissettim ama ara ara çok az hissediyorum böyle kalp atışı gibi ama saniye sürüyor keşke uzun sürse bazen konuşuyorum hadi kızım hareket et diyorum ama ses yok tembel kızım biraz galiba 😀🙈ama 20.ci haftadan itibaren sıklıkla hissediliyormuş