Bende baya araştırdım kurumsal olarak ücretsiz türkiyede sadece ankara hacettepe ünüversitesi hastanesinde saklanabiliyor ben istanbuldayım yani saklamam için orada doğum yapmam yada yakınında olmam gerekir özel saklama bankalarınıda araştırdım ilk edapta 5 bin tl civarında ödeme yapılıyor sonrasında yıllık yani her yıl 900 euro ödeme isteniyor 15 yıl saklama süresi var plesanta kanının yani yeni doğan bir bebek 15 yaşına kadar kullanabiliyor bir hastalığı olduğunda yada bağışlayabiliyor aslında gerekli birşey ama maliyeti yüksek özel bankalarda kurumsal olarak havettepede saklayabilirsiniz ankara ve çevresinde olanlar. Doğumdan 48 saat içinde kan işlenip saklanması gerek bilginiz olsun arkadaşlar♥️