yagmurr54 Username1078 hayır orda dueuyorlar Username1078 hayır Bi hastalık değil ki düzelsin. Doktor söyledi ne olduğunu bende tamam dedim.
Aiteh Username1078 siģil ola bilir qaliba burda kac kizda duydum gebelikte ola biliyormus doktorunuza gosterin onlari o yonlendirir zaten
Eda319 Username1078 Ayy bendede oluştu onlar canım bügün çatı muayenesi var doktoruma soruxam inşallah önemli bişe değildir ve geçiçidir
YusufZeynep Bende 7 haftalıgım ve fitili koyarken farkettim elime böyle yumru yumru birşeyler geliyor. Bizide bilgilendirin bende endişelendim.
Burcu4135 2bebek1anneee burdakı ınsanlara nasıl guvenıyorsunuz anlamıyorum. Doktorluk bi durum bu belli. Doktora gösterin sonrasında sıkıntı olusturmasın
Angelangell Username1078 cnm gectimi şikayetin. Bende 36 haftalık gebeyim bende öyle şeyler farkettim normal doğuma engelmi diye korkuyorum. Doktora soramadim devlete gidiyorum ve çok kalabalık oluyor
Angelangell Username1078 Sağol cnm. İnşallah benimde dogumdan sonra geçer.daha öncesi yoktu bikac haftadir farkettim. Bebek büyüdükçe baskıdan mi oldu anlamadim