Merhaba pıhtılaşma sorunu olan anneler oksaparı 4 binlik ve ya 6 binlik olarak doktorunuz neye göre verdi acaba benim 2 genim homozigot 4 binlik verdi ama neye göre verdiniz bu dozu diye sormak aklıma gelmedi nasıl doz ayarı yapıldığını bilen var mı acaba ?