Merhaba kızlar yaklaşık 8 aydır gebe kalmak için tedavi oluyoruz geçen gün hsg çekildim tüplerim kapaliymış açıldı herneyse bu 8 ay içinde bana hiç bı doktor folik asit vermedi gebelikten önce iciliyormus sanırım ama neden vermiyorlsrdir benim gibi başından bu olaylar geçmiş biri yardımcı olabilir mi