GlayAktaetinkaya açlık şekeri normal olana neden yükleme yapıyolar anlamış değilm bizim bi akrabaya yaptılar yüklemeyi kalıcı oldu kadın bildiğin şeker hastası şuan.. kızıyorum bu doktorlarada ya eskiden şeker yüklemesi mi vardı ben yaptırmak istemiyorm bunu bastıra bastıra söylicem.. içim dolmş patladım k. Bakma canım sonucu bilmiyorm ama 86 açlık için gayet iyimiş kii hamileyken az bi.miktar yükselebilir bu normal bence. Umarım normaldir şekeriniz.