Yaseminkosar22 papatya56 ben gebeyim doktorum verdi korkuyorum kullanmaya panikatak hastasıyım bi zararı olur mu yada bi yan etki yaparmı diye
Mavi34 Yaseminkosar22 zararı olacak şeyi neden verson doktorlar pek çok gebe kullanıyor. Kan pıhtılaşmasını engellemek icon veriyorlar. Gebelikte ufak bir pıhtı düşüğe sebep.olabilir. doktorun verdiyse kullan mutlaka
Mavi34 Yaseminkosar22 hiç bir yan etkisi yok ben gebelik öncesi de kullandım.gebelikte de devam ediyorum
Babydady Yaseminkosar22 sizi çok iyi anlıyorum zamaninda yatkınlığım vardi bas ağrisi için bile ilac içerken korkuyordum . Suan hamile değilim ama bana da doktorum pıhtılaşma olduğu için coraspin verdi yemek yedikten sonra kullanıyorum zaten küçücük birsey hemen iciverin korkulacak birsry yok. Yan etki yapmaz derin derin nefes alın sonrada ilac içtiğinizi unutup aklınıza getirmeyin kafaya takmayın :)
DemetlinA Kan sulandırıcı oksapar iğne kullanıyorum sabah akşam ve aynı zamanda coraspirin 2 kez kaybım var öncesinde
Yaseminkosar22 DemetlinA benimde 1 kaybım var bebeğim karnıma kalbi durdu bu 2. Kısmet ederse o yüzden kan sulandırıcı vardi ecopirin verdi
DemetlinA Yaseminkosar22 ben hiç kalp atışını bile duymadım ikisndede sonra ikinciden hemen sonra araştırdım bide baktımki kanımda pıhtılaşma varmış ama hiçbir doktor bana böyle bişey olacağını dile bile getirmedi araştırma gereksinimi bile duymadılar gitmediğim doktor kalmadı bir düşük bir kürtaj çok yıprandım rabbim kimseye yaşatmasın 🤲🏻
Yasemin0728 Yaseminkosar22 ben kullanıyorum canım hem coraspini hemde kan sulandirici iğne 23+1 haftalığız çok şükür
Gamzeoztrk Şuan ,35+2 haftaligiz ve doktorum hamileliğimin en başından beri kullanmamı istedi halada devam ediyoruz 🙏