Hayırlı akşamlar bayanlar 🌸 ben şuan 17+2 haftalık hamileyim. Geçen hafta cuma doktora gittik 2 li taramam yapılmamıştı ve doktor 4 lü yapalım dedi. Bizim doktorumuz izindeymiş bizde testi yaptıralım sonucunu doktorumuza gösterelim dedik. Başka bir doktora muayene oldum. Bebek gittiğimizde son adet günüme göre 16+5 haftalık olması gerekirken kafa ve gövde büyüklüğü 18+2 haftalık çıktı, uyluk kemiği de 17+6 haftalık çıktı. Hatta doktor yanlış mı biliyorsun acaba son adet tarihini dedi bende hayır eminim dedim. Normalde de asıl doktorumda bebek büyümeye başladıktan sonra hep 1 hafta büyük çıkıyordu. Son adet tarihimden eminim. Çünkü adetim bittikten sonra çocuk düşündük ve o ay Allah a şükür hemen hamile kaldım. Benim merak ettiğim konu şu ki sizce bebeğin haftasından büyük çıkmasının nedeni nedir?