Arkadaşlar bebek için akciğer iğneleri vurdum dün bu gün toplam 4 tane, ayretten böbrekkerimde de baya büyüme var bebeğim 1.900 gram dedi doktor iyi gidiyor ama kafasını kanala sokmuş baya doktor kafası baya aşağıda dedi alttan muayene etti aletle parmakla bile bakmadı doğumu tetikler diye, 20 cm kalmış incelme var dedi rahminde 2 hafta çok dikkat et dedi bebek kilo alsın diyor dua edin bana hormonsal olarak duygusalım Bi yandan korkuyorum Bi yandan da normal doğum istiyordum inşallah hayırlısı olur böylelikle 🙌🏻 bu konu hakkında bilginiz varsa içimi rahatlatın😔