Ozge5500 Merhaba anneler bebegim sola ck toplaniyor ve kasık ağrım oluyor olan varmi bu durumu yaşayan acaba sorun yaratırmı
Meri112 Ozge5500 bende aynı şekilde 31+2 yim toplandığı zaman inannılmaz oluyor kımıldayamıyorım bile o an
Tugba97 Ozge5500 bende aynı şekildeydi bide aşağı çok baskı yapıyor perşembe randevum var doktoruma bildireceğim
Cansu_03 Bende de çok oluyordu bugün doktora gitttim bi ilaç yazdı bana 6 saatte bir tok karnına almaya başladım şükür iyi geldi baya
Cansu_03 Meri112 evet bebek toplanıp kalıo sertleşiyordu nidicard die bi ilaç yazdı bugün kullan yarın tekrar gel dedi hatta iyi geldi bana biraz
Gamzeli90 31+1 im bendede cok toplanma oluyor sanki kafasını dayiyor gibi… geriliyor icerde.. bunu hareket etmediği uyuduğu zamanda yapiyor gibi geliyor bana…
Ozge5500 Gamzeli90 valla bide bn kasıyorum kendimi oda oraya gidiyor ama kasiktada agri yapiyor toplanmasini gectim
Gamzeli90 Meri112 bende evham yapıyorum esim kiziyor doktora sormuştum gecen haftalarda olur hatta ağrıda yapabilir demişti
Ozge5500 momsboys demi yaa çok kotu oluyor gercktn tekrar doktara gittigimde solicem baklm nst ye alirmi bise cikarmi korkuyorum da daha erken
Gamzeli90 momsboys yürürken birden geriliyor bebegim karnim felaket kasiliyor 1dk boyunca hareket edemiyorum yürüyemiyorum
momsboys Ozge5500 bu haftalarda kimle konussam oluyor kuzum insallah sancın çıkmaz yoksa normal bir durum yani