Besteblgn Merhaba 35 haftalık olduk ama bende göbek fıtıgı çıktı hem doğum hem amelıyat ikisi bir arada yapılıcak ayrı doktor girecek fıtık için ben birde bağlatmayı düşünüyorum ama zor olur mu hepsı bir arada olması
gulaycoskunn Besteblgn bende de göbek fıtığı var benim kadın doğum doktorum çok sıkıntısız ufak bir işlem dedi ben hallederim dedi zaten bebek ters olduğu için mecbur sezeryan olacağım birde daha önce belimden fıtık ameliyatı olmuştum çokta zor bir işlem değil bence ekstra sıkıntı çekmeyiz sadece sezeryan işlemi olarak düşünüyorum ben
Besteblgn gulaycoskunn ben çok araştırdım doğum yapan doktor müdahele ettıgı zamn tekrar cıkıyormuş fıtık doktoru girmesi gereklıymış birde yama işlemi yapılması gerek normal doğum doktoru üstten dikiş attığı zaman olmuyormuş