yelizileyy 6 haftalık hamileyim. Evimden mutfağımdan herşeyden tiksiniyorum her şey bana ağır kokuyor. Evimde kalamıyorum kayınvalidemde kalıyorum. Sabah ve gece yoğun bulantılarım oluyor. Bu durumu yaşayan oldu mu?
Senayyalcin yelizileyy Evet bende öyleydim çok fenaydım ama ilaç içmeye başladıktan sonra düzelmiştim
metehaninannesiii yelizileyy ayy bende o sekildeydim mutfaktan nefret ediyordum mutfak kokuyordu bana birde kızıyordum su mutfağı niye yapıyorlar diye hayır nerede yemek yiyecen değil mi ama işte o an ki stresle herşey söylenebiliyor 😂😂
Sdakc yelizileyy 8 haftalık bende aynı durumdayım ilaç verdi doktor ama yine kusuyorum birsey yiyemiyorum kilo bile verdim
Busraciftci yelizileyy aynii durumdayizz suan 9 haftaligim ve mutfagimdan buzdolabimdan evimden banyomdan herseyden bulaniyorum cok fena nezaman gecer bende gun sayiyorum umarim bi an once atlatiriz ayrica ilaclara ragmen hic bisey gecirmedi
momsboys yelizileyy bende aynı birebir senin gibiydim kuzum valla cok zor herseyden tiksindim evin kokusu yastıgın kokusu eşimin kokusu yemek kokusu sonradab gecti 20. haftamda felan ama hala agır koku sigara kokusu felan mahvediyor
Elif3406 yelizileyy ahh canım bende öyleydim çok zor süreçti. 6.aya girdiğimde geçti benim hala bi çok şeyden tiksiniyorum ama geçti o zor günler çok şükür biraz sabır😥 bende ilaç kullandım ama sürekli kullanmamı istememişti doktor mecburen sabretmek zorunda kalmıştım🤔
Gull_94 yelizileyy bır ay cok yogun sekılde ysadım onu 4.ayın sonunda gecmıstı 🥲🙃rahat edebıldıgıjız yerde kalın kendılıgınden gecıyo sonra zaten cok arttıgında doktr bulantı ıcın ılac verıyo ama tıksınmenın cozumunu bulamadım🤦🏻♀️
Busraciftci yelizileyy kullan canim insallah iyi gelir ben de basladim dun gece ona biraz daha iyi hissediyorum kendimi kabuslu gunlerime gore
Umutt22 yelizileyy ilk 4 ay nerdeyse bi uydum su dahi içemedim serumlarla ayakta durdum bi gün uyandım hersey normale dönmüştü 🌸