Merhabalar bugün oksopar iğneye başladım. bu akşam inanılmaz bir baş ağrım var acaba onun etkisi olmuş olabilir mi yoksa bu ağrı tamamen tesadüf mü yani bugüne mi denk geldi kullananlar tecrübelerini paylaşabilir mi bu arada tansiyonum 10/7 sürekli bu şekilde