BurcuLice Merhaba cici anne adayları neler yapıyorsunuz nasılsınız sancılarınız başladımı bizde daha tık yok sancı vs başlamadı henüz bekliyoruz ♥️
bozkurt_19 BurcuLice bizimde son 19 10 mayıs gözüküyor bizde sadece yalancı sancı var başka belirti yok bekliyoruz bakalım ☺️
EceveDenizinAnnesi BurcuLice Son 5 gün🌟 sezeryan olacağım ama hafta sonundan beri yalancı sancılar yokluyor.
Evinongann EceveDenizinAnnesi ay benimde son 5 öğlenden beri sancılarım tuttu sabah kontrole gideceğim bakalım ne diyecek doktorlar, normal görünüyor bir sıkıntı çıkmazsa
Vosvosgil BurcuLice benim 19 gün kaldı sencilar 2 haftadır yaşıyorum Hatta çatlamaya başladım yeni nasıl yanıyo dün gece çocuk gibi ağlsdım çatlaklar çıkınca yanıyomu karnınız annneler ben 2 gündür mahvoldum ya
BurcuLice Vosvosgil bende tık yok bazen karnımın yırtıldığını hissediyorum ama yürürken falan çok can yakmıyor