İlk gebelikte daha geç hissedilir zamanla çok çok hissedeceksiniz beş aylık gibi düz yatınca ben hemen rahatsız olurdu 😊 hatta doğum yaptım gece hastanedeyim bir baktım elim karnımda danki hareket edecek gibi gelmişti insan o kadar alışıyor.İnanın her şey zamanında güzel geceleri yatınca babasının sırtını tekmelerdi 😊 hepsini tadarsınız inşallah.Şimdi babası da ben de bu ayaklar mı tekmeledi diye ayaklarını gıdıklıyoruz gülüyor