Merhaba sevgili anneler 3 hafta önce kontrolümüzde doktorumuz bebek gelişimin normal olduğu sadece karnın biraz geride olduğunu söylemişti bugün de kontrolümüzde aynı şeyin devam ettiğini söyledi 37+3 olduk 50 cm boyunda 3000 gr ağırlığında bebeğimiz bilgisi yada başına gelen oldu mu acaba?