Kızlar selam. 4 aylık hamileyim. Henüz erken olduğu için alışverişe başlamadım. Fakat bugün çok büyük bi fırsatla bebek arabası indirimi gördüm. Sizce almak için erken mi? Yoksa doğuma kadar büyük ihtiyaçları yavaş yavaş alıp son ana yığdırıp sıkıştırmamak mı mantıklı? Çünkü kenarda bi birikmişim yok bebek için.