Merhaba ben gidiyorum pınar çakmak benim doktorum, eşimin içeri girmesinde sıkıntı yapmıyor hatta ultrosanda anlatırken ona ayrı gösteriyor babası bak diye ama açıkçası çok ilgili mi derseniz net birşey diyemiycem bende tavsiye üzerine gittim kendisine başka bi doktora da gitmediğim için kıyaslama yapamıyorum