Busra_kr Yaklaşık 3 gündür çatı kemiğim ağrıyor 13.haftadayız bu durumu yaşayan oldumu sebebi ne olabilir ? 🤔
Kubra-kurt-aksoy Busra_kr 36+1 im şuan benim de çok ağrıyor. Özellikle yatakta dönerken çok ağrıyor. Haftaya kontrolde sorucam
Sarellem Busra_kr Bennn. Hemde fazlasıyla kıyafet giymek için bile ayağımı zor kaldırıyorumm. Geçer diye bekliyorum ama geçmiyor.
Cidemkisa Busra_kr bende 30. Haftadan beri var 37 bitmek üzere ara ara geciyo ama artık doğum yaklaşınca daha da beter oldu. Normal demişti doktorum Bebek büyüdükçe olur hemde ikinci gebeliklerde daha erken olur ağrı demisti
Ebruklfgul Busra_kr idrar tahlili verdiniz mi enfeksiyondanda olabilir. Benimde o haftalarda öyleydi antibiyotik kullandım idrar yolu enfeksiyonu için ve geçti çok şükür bidaha olmadı ağrı.
Busra_kr Kubra-kurt-aksoy geçmiş olsun sizede 😐geçen hafta bizimde kontrolümüz vardı fakat ağrı yoktu son 3 gündür yaşıyorum
Busra_kr Cidemkisa geçmiş olsun sizede maşallah siz baya yol almışsınız darısı bize hayırlısıyla inşallah ☺️ İlk gebeliğim ve yeni oluşan bi durum normal mi bilemedim 🤷♀️
Busra_kr Ebruklfgul kontrollerimizde kan ve idrar tahlili bakılıyor aslında çok şükür birşey çıkmamıştı. Ama yeni oluşan birşeymi acaba bilemedim 🤷♀️
Sarellem Busra_kr teşekkür ederim sizede geçmiş olsun. Ben doktoruma sordum normal oldugunu söyledi. Pelvis kemiklerinden flan bahsetti. Siz sordunuz mu?
Hav12316 Busra_kr 21 haftalık canım nasıl agrıyor hemde bebek büyüdükçe rahim büyüyor onda. Dedi doktor yatakta heleki dönerken çok ayakta kalınca
Busra_kr Sarellem teşekkür ederim 💐 geçen haftaydı kontrolümüz o zaman böyle bir ağrım yoktu.Yeni başladı 3 gündür ağrıyor 😐
sibuti bende var :( 30 haftaligim 28den beri cekiyorum.. Otururken bir sorun yok ama ayagimi kaldirmam yada yurumemle basliyor direk:( Bu arada doktorum normal oldugunu soyledi, bebegin baskiyla bu agri olusuyormus.
Busra_kr sibuti sizede çok geçmiş olsun 💐 demek ki bebek büyüdükçe baskı veriyor bende zayıf olduğum için erkenden yaşıyorum bu durumu sanırım 🤔