Nurerdogann öncelikle çok geçmiş olsun bende 3 yıl önce ilk bebeğimi kaybettim aynı sizin gibi kalbi durmuştu kürtaj oldum o zaman doktorum 3 ay yasak demişti sonra çok şükür kızıma hamile kaldım şuan 3 yaşında ve süpriz bir şekilde tekrar hamile olduğumu öğrendim o da geçen hafta son buldu tekrar kürtaj oldum ve doktorum yine aynı şekilde 3 ay korunma verdi 3 ay sonra tekrar denicez Allah nasip ederse.