Rabia2934 metehaninannesiii bayadır içmiyodum bugün iki bardak falan içtim şuan da içerken korktum aslında
Rabia2934 Melos2234 aynen güzel gidiyo da işte insan hep bi bişe olur mu acaba diyerek içiyorum yani ben 😂😂
sevgimurat Angela Benimde kolayı canım çok çekiyor.Normaldede seven insandim ama biraz zararlı ya daha çok istiyor insanın canı.Bi de bugün canım enerji içeceği çekti gebeler icemezi okuyunca 1 yudum alıp bırakmak zorunda kaldım.Cok üzüldüm 😂
Angela sevgimurat ayyy o enerji içeceği ilk gebeligimde de isterdi canim simdi de ayni bak o daha zor 🙃
Burcuckmk Rabia2934 gebe olmasakta zararli bi icecek zaten ben içiyorum bazen yemeklerde 1 saat Benim akrabam gunde 2 litreyi içiyor
kubr_pak Rabia2934 Ben 34 haftalık hamileyim 2-3 haftada bir içtim ama son kontrolümde doktorum yasakladı :(
Eylem_kaya07 Bir bardak iç ki bebeğin şaş olmasın derler ben de doktor a sordum canım çekiyor Diye bardağa koy bir kaç dakika bekle ki asidi biraz geçsin dedi öyle iç demişti .
Ozge890 Rabia2934 dayanamıyorum cok seven bi insandım yarım bardak içiyorum yada şişenin dibi az kaldıysa kafama dikiyorum 😁😁
Kvsraykt Rabia2934 ilk defa içtim bugün normalde hiç içmem pek gazlı içecek sevmiyorum ama canım çekti bugün