Aszey2012 Merhaba oksapar iğnelerin şırıngası kı değişti acaba bugün açtığım 4 binlik kutunun içindekiler ince uçlular ama
Aszey2012 Denizyildizii yeni değiştiler galiba en son aldığım kutuda 20 gün önce falan kalın şırıngaydı uygulanışı aynı şekilde yine değil mi
Aszey2012 Denizyildizii anladım teşekkür ederim bu biraz değişik geldi ilk olduğu için yanlış aldık zannettim bi an bu eskisinden de çok acıtıyormuş
Aszey2012 Rabiasss 1 kaybım vardı 9 haftalık ondan sonra genetik test yaptırdım doktor gerek görmedi ilk düşükten sonra ama yaptırdım sorunu öğrenmiş oldum
Aszey2012 SerpilEsra bu daha çok acıtıyor gibi geldi bana uygulaması da zor geldi eşime ince olduğu için
SerpilEsra Aszey2012 yok ben oglumda hibor 3.5 kullaniyordum incecikti bulamaynca oksopara gectm o kocaman urkutuyordu beni buda kuculunce iyi oldu dedm kolanya kullan vurmdan once hic yanmiyor bende
Aszey2012 SerpilEsra kullanıyorum kolanya falan da ama hissediyorum illa neyse yavrularımız için değer ☺️