CeylanUzunzdemir Merhaba arkadaşlar 30. Haftama girdim 4 gündür kuyruk solunumdan vajina kısmına kadar ağrı oluyor sürekli devam ediyor sizlerde de yaşayan var mı bu durumu oturamıyorum her şekilde ağrıyor.
Arasinannesi CeylanUzunzdemir bende yaşıyorum canım hemde fazlası ile dayanamadığım zamanlar oluyor serum taktırıyorum. Onun dışında parol ve voltren kullanıyorum hafifliyor. Ve sıcak masaj iyi geliyor.
CeylanUzunzdemir Arasinannesi o derece kötü mü oluyor ya korktum şimdi benim de Pazartesi kontrolüm var soracağım ama dediğin gibi ağrı giderek artıyor azalma yok
Minaaagul Bende 28 haftalıkken yaşamıştım doktorum kalsiyum verdi bi kaç defa kullandım geçti 32 haftaligiz simdi
Arasinannesi CeylanUzunzdemir yanı ben biraz aşırı yaşıyorum ne yazık ki. Dün ortopediste gittim muayne etti hamilelikten kaynaklı sıkıntı yok dedi o içimi rahatlattı ama gece yine ağrıdan uyumama engel olmadı tabi:)