Gizememir08 Gebelik şekeri olanlar ne gibi sıkıntılar yaşadı bugün şeker yüklemesi yaptırdım yüksek çıktı 2 gün sonra 100 gramlık bir daha iç dedi napsam bilmyrm zararı var mı
Sermec Gizememir08 tek sıkıntı diyet yapıyoruz istediğimizi yiyemiyoruz bir cok seye dikkat etmek zorundayız geçmiş olsun canım benim de şekerim cıktı 29+5 haftalık hamıleyım 8 haftadır diyet yapıyorum 🥰
Kayasbht Gizememir08 Benimde 50 gr da yüksek çıktı ben tekrar bir yükleme daha yaptırmak istemedim onun yerine dahiliye ye gittim beni takibe aldı ve alet aldım ordan takip ettim kendimi . Siz yükleme yaptırsanıza şekeriniz varsa zaten doktor sizi dahiliyeye ve diyetisyene yönlendirecek boşuna hem tekrar bir şeker yüklemek hemde 3 4 kere delinmek gereksiz gibi
Kayasbht Gizememir08 şuan 32 haftalığım 1,5 aydır felan diyetle normal seviye de tutmaya çalışıyorum kendimi aletle de ölçüyorum 😊
Olmuyor Bende de gebelik şekeri var diyet yapıyorum artık son haftamdayim ama okadar acı çektim ki yiyememek hele ki hamilelikte çok zor bence en zor şeylerden biri mecbur kendinizi tutup diyet yapacaksınız 🤷
MucizeAnnesii Gizememir08 ben insülin kullanıyorum canım. Diyetle düşmedi . Hiç bir sorun yaşamadım . Sadece yaylıdan ekmekten uzak duruyorsun alıştım ona da 😀
_ygmr2648 Gizememir08 mutlaka yaptir ihmal etme bendede gebelik sekeri cikti insulin kullaniyirum diyetle düsmedigi icin diyete devam 35+5 olduk 12.haftamdan beri diyet yapiyorum hic sorun yasamadm korkma . yüksek seker hem sen hemde bebisin icin tehlikeli bir durum dogumdan sonra sorun yasamamak adina yaptirmalisin canm . Ins saglikla kucagimiza aliriz bebislerimizi