momy_95 33+2 deyim az önce bi anda karnıma bıçak saplanmış gibi bi acı girdi bi sn sürdü ve geçti . Normal mi ? Doğum sancısı böyle bi şey mi ? Yaşayan var mı hiç böyle bi şey
Dilangunes momy_95 Bu konu hakkında bilgim yok henüz 25+6 haftalığım 🐥 Üstte kalsın diye yazdım inşallah kötü bişey yoktur 😊
Deletedmom23234 momy_95 Merhaba olabilir böyle sancılar. Haftaniz ilerlemiş vücut kendini doğuma hazırlıyor bu sebeple de yalancı sancılar olabiliyorlar. Çok endişeleniyorsanız acile gidin 😊