Anne3 benimde o haftalarda oluyordu ara ara kanama doktora gittim alttan da normalde muayene oldum bir sorun göremedi rahim ağzı kısalığıda iyi bana hep erken doğum riskin var dedi doktorlar.En son gittiğimde içeride yara olabilir demişti onada farklı bi şekilde bakılıyormuş adını unuttum.Yakın zamanda olmadı olmaz da inşallah kiminde oluyor bu şekilde bir tanıdığım bende de olmuştu ara ara kanama demişti doktorlar bi sıkıntı da görememişti demişti.Ama kan olduğunda doktorlar mutlaka gel dedi bana tehlikede olabilir normalde olabilir demişti.En kısa zamanda gidip baktırın bence