Ozlem35- Kızlar 20.haftama girdim sizdeyse oluyor mu çıldırcam her an açım her an açım yahu ne yesem 10 dakıka sonra acıkıyorum bu durumda yıyor müsünüz kızlar ben yanı affedersiniz geğiriyorum ama açım aynı zamanda değişik psikolojik mi acaba
Mavisim93 angel123 al benden de o kadar özellikle sabahları aylardır birşey yememiş gibi aç hissederek uyanıyorum gün içerisinde o kadar açlık olmuyor ama sabahları fenaaa 😅
Mrym1407 Ozlem35- bir tek ben böyleyim zannediyordum. Tek olmadığıma çok sevindim😂 29. Haftamdayim doymak bilmiyorum😅
Mom040 Ben ilk haftalar öyleydim, tabii sigarayı bırakmamın çok etkisi vardı, bir de kan ilacı içiyordum o da bende sürekli açlık hissi yaratır. Şimdi 20.haftadayız yine başladı gibi, sonra davul gibi geriliyor karnım.
Cidemkisa Ozlem35- ilk gebeligimde bende oleydim yedikçe yiyordum gece uykudan uyanıp yine yiyordum 😊😊