DemetBeril çok geçmiş olsun size.😓 Gerçekten üzüldüm.🙏 dilerim toparlanirsiniz. Tekrar yaşamazsınız fiziki acılar. 🙏 görümcemi de perişan ettiler 2 gün sancı çektirip normal doğurtcaz diye dikişler, yırtıklar.. kız haftarca oturmadı, psikolojisi bozuldu, çocuğuna bile sevinip odaklanamadi. Makata kadar diktiler onu da. Yani böyle olacaksa olmasın normal falan şahsi fikrim 🤦♀️
Bence yazınız sabitlensin en başa, kişiden kişiye değişen bir şey doğum. Oyle yazılar var ki 4 kg vs ne olursa olsun normal de normal aayy sezaryen tü kaka diye burda hamilelere akıl veren, moral bozan doktor tiplere bi ders olsun yazınız. Sanki normal doğum cok normal ve herkesin sonucu aynı, böyle fış diye zahmetsiz, deformasyonsuz doğuruyor herkes..!
Bırakın insanları, ruhu, bedeni nasıl istiyorsa, neye uygunsa, neyi kaldırıyorsa oyle doğursun.🙏