Susam1 Epifenomen aklımdaki 4 tekerlekliydi aslında ama ablam 3 tekerlekli daha iyi olur dedi bilmiyorum işte
Feridecakar Ben çok araştırdım 3 Tekerlikli de denge problemi yaşanabiliyor bu nedenle 4 Tekerlikli öneriliyor .