Ceren971821 Doğuma girince eşler kapinin önünde bekleyebiliyorlar degilmi sadece ziyaretçi yasağı var deilmi
Dtinc Ceren971821 Bu hastaneden hastaneye fark ediyor. Benim eşim doğumuma girecek inşallah,Covid testi olmak koşulu ile. Ama kapıda beklemesine birşey diyeceklerini düşünmüyorum sonuçta babası.
Dtinc Ceren971821 kuzenimin doğumunda anne ile beraber çıkarmışlardı bebeği. Babaya gösterip geri anne ile beraber çıkarıyor olabilirler.
Ceren971821 Dtinc benimkide sezeryan olucak sadece ziyaretci yasağı var dediler yani sonuç olarak ameliyathane kapisinda bekleyip bebeği teslim alcak heralde