Merhaba kızlarr, benimde geçen hafta 19.haftamda dokdor plesentanın aşşada olduğunu söyledi. Çok kendimi yormamamı ilerleyen haftalarda yukarı çıkma şansı olabileceğini söyledi. Çıkmaz ise sezeryan dedi. İlk sezeryan olursa diye korkdum üzüldüm ama herşeyden önemlisi sağlıklı olması. Ancak dokdor plesentanın aşşağıda olduğunu söylediğinden beridir çok korkuyorum heran bişey olursa korkusundan yerimden kalkmaya korkar oldum ara ara ağlıyorum. Bazen hafif sarımsı şeffaf akıntı oluyor acaba ondanmı kaynaklı deyerek paikolojim bozuluyor. Bana moral vermenize ihtiyacım var.