Ozlemmiray2019 Arkadaşlar merhaba birşey sorucam kürtajdan sonra bir adet görüp hamile kalan varmı ? Hamileliği oluşup sağlıklı giden ? Tek bir kere korunamadık ve korkuyorum hamile kaldıysam diye. Korkmamın sebebi sağlıksız olması