Merhaba anneler çok şükür 21.haftamdayım ama hayatımda ergenliğimde hiç sivilcem çıkmadı bu hamilelikte çıkan kadar. Yani tövbe estağfurullah büyük ucu olmayan ağrılı kistik tarzda. Cildim de inanılmaz kuru yani kuru ciltte bu denli sivilce olmasına da çok şaşkınım. Hamilelik dolayısıyla kurutucu asit tarzda ürünler de kullanamıyorum. Resmen cildim bozuldu 😢 bebeğimin sağlığı yerinde olsun gerçi hersey geçici ama bazen aynaya bakmaya çekiniyorum 😔 benim gibi olan anneler vardır kesin 🙈