Merhaba arkadaşlar. Ben 2 yıllık evliyim 2 kaybım oldu. Bu üçüncü hamileliğim bugün 7 haftalık olduk. Ama sol kasığımda çok fena bi ağrı var. Tekrar doktor kontrolum 15 gün sonra. Benim gibi ağrı yaşayanlar ar mi. Lütfen bu ağrıların tehlikesiz olduğunu söyleyin bana