Ayyysssee Merhaba benim 2 yıl önceki kızıma hamileyken trombositim (Plt) düstu 70 binle doğuma girdim suam ıkıncı bebeğime hamileyim gene aynı sorun olurmu aranızda yasayan oldumu
sevgisevgi Ayyysssee benim de dusus vardi doktorum hematolojiye yonlendirdi, gittim onlar bi test yapiyor trombositlerini sayiyorlar , bana doktor senin trombositlerin birbirine yapisik oldugu icin az gorunuyor ama sayisi gayet normal demisti
smsek23 bendede düşüklük oluyor 100 binlerde ama doktor altına düşmediği sürece sorun değil dedi ara ara çıkıyor ara ara düşüyor size neden öyle olur dediler
Ayyysssee smsek23 hamilelige baglı düşebiliyo bizde anlamıyoruz dedi kadın doğum doktoru sizde kaç bin altı sıkıntı dedi?
Ayyysssee smsek23 suan kacıncı gebeliğiniz yani ilkinde trombosit düşüklüğü olup ıkıncı nasıl oluyor gene aynı sekılmı yoksa olmuyomu merak ettim
Ayyysssee sevgisevgi Banada ılk kızıma gebeyken hematoloji bakmıştı parmak ucundan aldılar gayet ıyı demıştı suan 20 haftalık gebeyım gitmedim daha hematoloji ye 150 bin inşallah düşmez