gamze-_- Yenidoğan ne kadar alınmalı kaç aylık kıyafet alınmalı doğumum Eylül’de ilk gebeliğim ve çevremde çok fazla bilmiş davranan var güzel anneler marka ne önerceksiniz malum durumlar bizler Pazar malıyla büyümüş insanlardır ne ara herşey böyle pahalı ve seçiçi hal aldı :(
Alpaserdu gamze-_- kendim için söyleyim durumun en iyisini almaya müsait olduğu halde marka almadım sebebi hem kış bebeğiydi hem pandemi vardı en önemlisi çok giyemeden büyüyorlar biraz daha büyükdükçe kaliteli alabilirsiniz
Mom053 gamze-_- e bebekte ayda bir 40 günde bir Gülen yüz etiketi oluyor. Etiket fiyatının yarısı. Ben 10 parça falan altı üst biraz da tulum aldım. İki tane hastane çıkışı aldım. Müslin örtüler çok ucuzdu. Genel olarak her hafta bir marka indirime giriyor. E bebeği takip et. Civilden de atletlerini aldım tanesi 6 liraydı. Hem yeri güzel hem de ucuz. Ben civil ve ebebeği takip ediyorum bebeğin kıyafeti hep buradan. İndirimleri yakalayınca her şey yarı fiyatına.
cileklidondurma gamze-_- İlk zaman giyeceği alt üst zıbın tarzı hastane çıkışlarını Lcwden aldım max 1 ay giyilir diye sonrasında iç beyaz çıtçıtlı bodylerini ebebekten aldım, tulumlarını ve renkli bodylerini alt tayt gibi giyimlerini H&Mden aldım sonrası içinde H&Mden 6-9ay olarak devam ettim büyük şeylerini şimdiden almadım bebeğin gelişimine göre alacağım ama çoğunu HM alıyorum çok güzel kumaşları
gulin-35 gamze-_- en ıyısınınde alabılrdım ama almayı tercıh etmedım ılk oglumda genelde markalı seyler vardı bazıları hıc gıyılmeden baskalarına gıttı o yuzden bunda pazardan da aldım ınstagramdan trendyoldan cok cok ıcuzu degıl ama pahalıda olmayan seyler tercıh ettım sadece sampuan krem vs onları ıyısını aldım gereksız para bence
gamze-_- Mom053 teşekkür ederim :) e bebeği de o kadar kötülediler ki aklım karma karışık oldu bir anne adayı olarak karşında ki insan marka alamayacagını düşünmesi üzücüydü KESK’e hamilelere biraz daha hassas davransalar
Mom053 gamze-_- markadan ziyade yüzde yüz pamuk ürünleri kullansanız yeterli. Civil ve ebebek zaten pamuktan. Bebekler zaten çok çabuk büyüdüğü için kıyafetin uzun ömürlü olmasına gerek yok e bebek bütün ihtiyaçlarınızı görür ben oradan aldım her şeyini
cileklidondurma gamze-_- ben 4 takım aldım kendim 3ünü Lcwden aşağıdaki linkteki gibi böyle yandan kapanan kruvaze olanlardan hastane çıkışı içinde Kitikate markasının aldım ama yine 3 parça şeklinde olanlardan 5li,10lu takım almadım gereksiz pahalıya geliyor.. Gerisini büyük aldım 3/6ay ,4/6ay şeklinde https://ibb.co/pbT29HH
nurdane3504 gamze-_- lcwyi de takip edebilirsin canım ben çoğunu oradan aldım cidden uygun ve kumaşları çok güzel organik olanları da var bende öyle pahalı markalar almadım gerek de yok çünkü öyle düşünüyorum
gamze-_- nurdane3504 çok iyi geldi gerçekten bu konu üzerinde yardımcı olmanız ağlamama ramak kalmıştı teşekkür ederim
nurdane3504 gamze-_- İnternet sitesini yükleyebilirsin canım kartla ödeyince kapıda ödeme ücreti almıyor daha uygun oluyor bide outlet yeri var sitede oraya da bakmalisin ben 200 TL’ye 4takim altlı üstlü almıştım lcw için çok da uyguna denk gelmişti bildirim geliyor indirim olunca zaten bende sürekli takip ediyorum çok şükür bı takımı 50 60dan yukarı aldığım olmadı 🤗
Mammimammi gamze-_- H&M öneririm. 3 oğlum var. İlkinde fark ettim zaten ne kadar iyi oldugunu. Tüm markaları denedim. Şöyle söyliyim. En büyük oğluma dogumdan itibaren hmden aldıgım ne varsa şuan 3.oğlum da giydi hatta küçülenleri dün ayırdım. Hala hepsi ilk günkü gibi. Ne renkleri gitti ne çekti ne de soldu. Ki ben hep 90 derecede yıkarım. Diger markalardan ilk günde gidenler bile oldu. 2 ve 3. Oğluma hiçbirşey almadım. Gerek yoktu abisinin kıyafetleri hala yeni gibi zaten. Genel olarak da öyle. Mama sandalyesinden arabasına herşeyini o zaman en iyisini aldık. İyi ki de öyle almışız. 2 ve 3 numaranın bez dışında hiç masrafları olmadı. O zaman idare etsin pek kullanamaz deseydik totalde masrafımız 3 katıydı.
Mom14 gamze-_- e-bebek hello baby, cassiope, lcw, h&m, zara ürünler aldım. Şunu belirtmeliyim ki hepsi çok iyi. Tavsiye ederim. Lcw da cidden hem uygun hem kaliteli.
Adaaa34 gamze-_- Çocuğun yediği helal giydiği haram.O diyenleri boşver sen e bebek ve civil bebek markaları ve genelde hem uygun hem de pamuklu oradan al.Yeni doğan için de çok abartma ama zıbın vs al tabiki 😊 ben 6 -7 tane yeni doğan aldım 6-7 tane 3 ay zıbın aldım sürekli yıkayamam diye 😃 5 6 takım aldım ama içlerinde 3 aylıklarda var hastane çıkışları vs birsürü hediye geliyor zaten hepsinden 😃
gamze-_- Adaaa34 bende böyle düşünüyorum yeni doğan iki üç parça alıp 3/6 ve 6/9 alsam daha iyi sanki die düşünüyorum 🤔