Beggyy 23+5 haftalık hamileyim önceden bebeğin hareketlerini net hissederdim ama 2 gündür daha derinden hissediyorum az hissetmeye başladım. Normal deniliyor ama yine de insan paniklemiyo değil 🤷🏻
2minikannesi Beggyy Beggyy bizde 23+5iz geçen hafta daha belirgin hissediyordum özellikle 3 gündür durgunlaştı ilk hamileliğim de korkudan acile giderdim ne oldu neden hareket yok veya azaldı diye şimdi ikinciye hamileyim tecrübeden dolayı sakinim çok şükür 😂😂😂
Elifaltun Beggyy gunu gununu tutmuyor bazen hic hissetmiyorsaniz o zaman neden aranir ama bazen seyrek bazen hafif olabiliyor bazende icerde volkanlar patliyor gibi oluyor 😄