Bsrkst Merhaba kızlar, 12. Haftadayken doktorumuz %90lık bir cinsiyet tahmini yaptı. Heyecan işte.. Sürekli bir şeyler bakasım geliyor. Sizce bir dahaki kontrolü beklesem mi? Ya da doktora güvensem mi? :)
eminenura Bsrkst ben güvendim aldım, ilk çocuğum cinsiyet kutlaması bile yaptım travma yaşadım canım😂 bence bekle bana da %90 demişti
Aybuss Bsrkst bizde 12 haftalığız heyecanlıyız biz heyecanımızı bastırmak adına Bebek emzirme yastığı ve Anne yanı yastıktan yatak aldık birisi pembe birisi mavi 🤭
Bsrkst eminenura Sarellem Aybuss Denizyildizii Asyadilan1 bu yorumlardan sonra kesinlikle bekleyeceğim. Teşekkür ediyorum kızlar ☺️
Bsrkst eminenura Sarellem Denizyildizii Asyadilan1 Nurunannesiii12 kızlar iyi ki sizi dinlemişim 😅 dün yani 15+0da doktora gittim ve doktor kız dedi. İlkinde erkek demişti bu arada. Hatta bu sefer %100 dedi. Fakat artık içime bir şüphe düştü ayrıntılıya kadar bekleyeceğim 😅😅😅
Asyadilan1 Bsrkst bence biraz daha sabredin :) 5 aylık olduk ama 8. Ayıma kadar hiç bir şey almayı düşünmüyorum. İlk gebeliğimde de 8. Aya kadar hiç bir şey almamışım
Nurunannesiii12 Bsrkst lutfen bekle bizde göremedi duruşundan tahmin yaptı ve değişir gostermiyor dedi.16 haftalık oldum 17 ye gircem hala göremedim 2 hafta sonraki kontrolde bakıcaz artık.sabirli olun ☺️ ilk tahminler çok değişebiliyormuş. Daha çok erken
Nurunannesiii12 Bsrkst hayırlı olsunnn😍🌸🌸🌸 Bende ayrıntiliyi beklicem hafta kaldi .kapalı her yer hem bisi istesemde alamıyorum ama kızımız olucak inşallah hiç değişmez 😍