anokta Fatmakonak Ben bugün girdim. Çok kısa sürdü, yaklaşık 10 dk belki daha az. Fiyat da diğer yerlere göre daha uygun zaten oradan bi iskillenmistim ama bir sorun olsa da görürdü diye düşünüyorum. Çok şükür bir sorun çıkmadı 🙏 Daha uzun sürsün istiyorsanız sizi tatmin etmez vitale
D-uysal Fatmakonak uzun sürmesi iyi birşey değil bebek için bütün iç organlarına bakıp herhangi bir sağlık sorunu görmediyse ne kadar kısa o kadar iyi bebek için tabi biz anneler saatlerce görsek yetmeyecek ama 😊 benimde 10 dk kadar sürdü hatta videoya aldık yüzünü bile görememiştik ama ilerleyen haftalar da doktorumuz sağolsun bol bol fotoğraf verdi bize
Sevgidag Fatmakonak ben Hasan Urcu’ya gittim ilk oglumunda herseyini o bildi onun sayesinde gereksiz ameliyattan bile kurtuldu bu islerin piridir kendisi kesinlikle ve tarama testleri onemli kizlar ozellikle 4lu tarama cok pnemli tum detaylara atlanmadan iyice bakilmali yarim saat kadar surmustu bizimki 🙏🏻
Fatmakonak anokta teşekkür ederim bende 1 hafta önce girdim aynı şekilde çok kısa sürdü doktorumda bir sorun görmüyorum diyince başka yere gitme gereği duymadık.
anokta nnaazzllii 200 TL ücreti uygun bircok yere göre ama çok ayrıntılı bakmıyorlar, dediğim gibi. Biz çok takılmadık. Bu arada randevu zor bulunuyor beni araya sıkıştırmışlardi, nerede yaptıracaksanız acele karar vermenizi tavsiye ederim
Seminn Canım biz üniversitede cem yaşar beye gittik doktorumun önerisiyle yarım saatten fazla sürdü eşimde yanımda izledik beraber eğer daha vaktin varsa ordan alabilirsin randevu 260 TL ödedik
Fatmakonak D-uysal işte bütün iç organlarıyla ilgili bi şey söylemedi sorun yok dedi sadece organlarına baktı mı emin de olamadım çünkü 10 dakikanın 6 7 dakikası yüzünü gösterdi
D-uysal Fatmakonak ben sordum özellikle göbek kordonunda kaç damar var beyninde su toplaması vs.varmi dudağı tam mi diye aklıma ne gelse sordum oda herşeyi göstererek anlattı bisey yok sağlıklı asıl önemli olan organlarına baktım dedi yüzünü göstermemişti benim bebeğim ilerde doktorun gösterir dedi gönderdi sonucu alıp kendi doktorumuza gösterdik bizde. Herhangi bi sorun olsa görürdü endişe etmeyin. Bebeğimin kafası 10 gün önce gidiyor mesela korktum su falan mi topladı diye oda yok genetik bir durum dedi.
Fatmakonak D-uysal ilk hamileligim olduğu için bi bilgim yok tabi soramadım insan haliyle endişeleniyor kısa sürünce. Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için.