Merhaba arkadaşlar,
Covid testim pozitif cıktı maalesef..bugün karantina da 6.Günüm.kendi doktorumla konuştum sadece parol kullanabilirsin,meyve bol su dedi..size sormak istediğim şu;bu lanet hastalığı atlatıp,bebeği Allah ’ın izniyle zarar görmemiş anne adayları var mı?en büyük korkum bebeğime birşey olması😔 nasıl geçirdiniz, neler yaptınız bu süreç de? Yazarsanız sevinirim.